2011. október 18., kedd

Halloween-i bulira készülve

Most, hogy már mindjárt itt van a halloween-i buli, így egyre jobban ennek a tűzében égek, és nem csak én, hanem még sokan mások rajtam kívül. Már lassan 2 hete csak díszeket csinálunk. Már egész sok van, de még sem elég, vannak sírok, koporsók, fekete macskák, tökök és denevérek, persze különböző méretben. A legutolsó meet-en csináltunk jó pár fogsort is. Elkészült félig-meddig a nagy táblánk is, amire az van ráírva, hogy halloween. A táblán van pókháló, sír, szellem, és az egyik betűt a "Karácsonyi lidércnyomás" főszereplője, Jack karolja át.
Nem csak díszítést, hanem jelmezeket is csinálunk. A jelmezekkel kapcsolatban egy kitűzés van, hogy egy karakter csak egy ember lehet, szóval így eléggé kreatívnak kell lenünk, de ez menni fog, főleg úgy,hogy vezetve van, hogy ki minek akar/fog beöltözni.
Szerintem nagyon jó lesz a buli, én már nagyon várom, és remélem, hogy ez a pár nap/hét gyorsan el fog telni.
Nana

2 megjegyzés:

Yumi írta...

Kiegészíteném: Én nem tettem olyan kritériumot, hogy egy karakter csak egy ember lehet, csak azért vezetem, hogyha esetleg bárkit is zavarna, hogy belőle kettő van, akkor tudjon egyezkedni. Mert még a tavalyi elképzelés nekem is az volt, hogy Silent Hill-es nővér leszek pár taggal egyetemben. (csak közben Kolett szólt, hogy ő lenne Sally, ha én Emilie... remélem eljön végül)

Nana írta...

ja bocsi, akkor :)

Megjegyzés küldése